24.11.16

1. Wstęp

Psychologia - jak to ambitnie i poważnie brzmi. Pewnie dlatego,że każda dziedzina nauki z samej nazwy brzmi poważnie, może wręcz nieprzystępnie dla przeciętnego człowieka, który nie jest nią specjalnie zainteresowany. Ale psychologia to nie tylko skomplikowane procesy i masa pojęć. Tutaj w praktyce każdy może odnaleźć coś,co go zainteresuje. A to dlatego,że każdy z nas ma ten temat jakieś pojęcie,jakąś tam wiedzę. Tak,tak.. każdy. Jeśli myślisz,że jesteś wyjątkiem to zapewniam Cię,że nie. Bo psychologia to my i nasze życie. To wszystko jak się zachowujemy i dlaczego, nasze relacje, humory itd to jest ta psychologia. Tylko,że w wydaniu praktycznym,takim ludzkim i codziennym.

Czym jest PsychoLogika?
Właściwie to przez dwa "a" - psychologikaa. Ale tylko dlatego,że normalnie było zajęte i musiałem trochę zmodyfikować nazwę. PsychoLogika(a) to taki wynik mojego pomysłu na przedstawienie psychologii ( w dużej większości) tej praktycznej i codziennej . Chciałbym podzielić się z Tobą,drogi Czytelniku, tym co mnie tak od lat interesuje. Trochę wiedzą,trochę przemyśleniami i obserwacjami a trochę tym, co możemy uznać jako mini radę. Taki ma być cel bloga. Postaram się,aby treść nie była jedynie suchą teorią,bo to przecież można odnaleźć w książkach i internecie na stronach tematycznych. Jeśli jednak trochę powieje nadmiarem teorii,wybacz mi. Najwidoczniej uznam,że odrobina informacji się przyda do całości.

Z racji,że nie chcę być jedyną osobą,która będzie czytała to,co będzie tu napisane mam pewną propozycję - zaproszenie! Zapraszam Cię ( nie ma wyjątków w tym zaproszeniu) do dzielenia się swoim zdaniem. Nie musisz się ze mną zgadzać,nie oczekuję pochwał - miło by było zobaczyć,że przeczytałeś/aś mój wpis i poznać Twoje zdanie. Rób to śmiało - każda opinia będzie dla mnie ważna i przydatna.

3 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł na bloga. Jedyne, ale to to, że ta dziedzina nauki dotyczy prawie każdego aspektu mojego życia. No cóż... nie, którzy ludzie muszą po prostu więcej doświadczyć.
    Zapraszam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinniście coś zrobić z czcionką na blogu. Takie "rozstrzelone" pismo z dużymi odstępami między literami może sztucznie wydłuża artykuł ale jest bardzo męczące przy czytaniu, ostraszające wręcz od czytania, przynajmniej dla mnie.
    Poza tym więcej szacunku dla czytelnika, czyli więcej staranności przy pisaniu. Po przecinku, tak jak w tym zdaniu, powinien nastąpić odstęp a dopiero po nim następny wyraz. U Was to sprawa przypadku, odstęp raz jest, częściej jednak go nie ma.

    OdpowiedzUsuń